Jak nakupovat
Podívejte se na důležité informace, které se vám mohou při nákupu hodit. A když si naplníte košík dobrotami za více než 1500 Kč, máte od nás dopravu zdarma.
Způsoby dopravy
CHLAZENÉ ZBOŽÍ
Přepravce Cool balík
Chladicí vůz doručuje denně po celé České republice, na Slovensku pak každý pátek. Večer před doručením vám přijde SMS s dvouhodinovým časovým oknem doručení.
Zásilkovna Termobox
Doručení v termoboxu na adresu do 1-2 pracovních dnů. Budeme rádi, když termobox vrátite zpět do oběhu na pobočkách Zasilkovna. Stačí nahlásit kód, který najdete uvedený na termoboxu - nic neplatíte, doprava je na nás.
Partnerská výdejní místa
Doručujeme i na výdejní místa našich partnerů, která zavážíme 1-2krát týdně vlastním chladícím vozem. Zboží si prosím vyzvedněte co nejdříve po obdržení SMS, ať zbytečně neblokuje prodejnám místo v jejich lednicích. Děkujeme.
NECHLAZENÉ ZBOŽÍ
Zásilkovna
Doručení do 1-2 pracovních dnů na výdejní místo, přímo na adresu nebo do samoobslužného výdejního místa Z-BOX v ČR i na Slovensku.
Reklamace
Není vše podle vašich představ?
- Pošlete nám e-mail na reklamace@zivina.cz.
- Přidejte fotku vadného produktu a číslo jeho šarže, které najdete na víčku, etiketě či spodní straně sklenice.
- Situaci vyřešíme a pošleme vám náhradu produktu s malou pozorností.
Na co si dát ještě pozor?
- Nebojte se prosím převzít i poškozený balík. Jen nám případné poškození rovnou nahlaste. Může jít jen o jeden rozbitý produkt a pokud balík nepřevezmete, zbytečně se cestou zpět zkazí vše ostatní. Rádi situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.
- Neposílejte nám prosím zpět žádné produkty. Opravdu nám stačí fotka. Věříme vám.